SignUp
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Catalogue »  Animalia »  Arthropoda »  Arachnida »  Araneae »  Philodromidae
  Family: Philodromidae
Pages: 1    Images: 1...25 (25)
«««    [1]    »»»
ZoomRelated images: 2
 
Philodromus longipalpis
 
basileus

  06.07.2019 17:12:33
06.07.2019 17:11:42    #118149
IMG_20190706_171233[1].jpg
Comments: 2
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
смт.Королево
06.07.2019
 15.10.2023 19:26:54   Nadiya Sytschak
Philodromus longipalpis Simon, 1870 +
ZoomRelated images: 2
 
Philodromus longipalpis
 
basileus

  06.07.2019 17:12:33
06.07.2019 17:11:42    #118149
IMG_20190706_171233[1].jpg
Comments: 2
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
смт.Королево
06.07.2019
 15.10.2023 18:26:12   basileus
можливо Philodromus longipalpis. Додайте, будь ласка, таксон.
ZoomRelated images: 3
 
Philodromus
 
Serhij oksenenko

  08.03.2023 15:49:45
08.03.2023 15:53:32    #279709
IMG_20230308_161531.jpg
Comments: 2
UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra...
08.03.2023 (08.03.2023 15:49:45)
 08.03.2023 18:59:50   Serhij oksenenko
Так, я вже завантажив. Будемо чекати думку фахівців..
ZoomRelated images: 3
 
Philodromus
 
Serhij oksenenko

  08.03.2023 15:49:45
08.03.2023 15:53:32    #279709
IMG_20230308_161531.jpg
Comments: 2
UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra...
08.03.2023 (08.03.2023 15:49:45)
 08.03.2023 18:21:43   Gansucha
Завантажте в Павуки України - туди заходить Сімеон Інджов. він може сказати більше. Так само і Олена Прокопенко, але вона сюди заглядає
Zoom
 
Philodromus
 
basileus

  07.08.2021 13:21:25
08.08.2021 06:31:07    #213977
IMG_20210808_082810.jpg
Comments: 5
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
07.08.2021
 09.08.2021 08:52:48   Gansucha
Цілком може бути. навіть більш схоже, але треба рахувати щетинки на гомілках першої пари ніг (у Ph. dispar їх має бути 5) і розгледіти горбочки, на яких розташовані очі (у Ph. albidus вони мають бути білі) ...
Є ще варіант Ph. rufus
Zoom
 
Philodromus
 
basileus

  07.08.2021 13:21:25
08.08.2021 06:31:07    #213977
IMG_20210808_082810.jpg
Comments: 5
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
07.08.2021
 09.08.2021 06:29:41   basileus
два коментатора припустили, що це може бути albidus.
Zoom
 
Philodromus
 
basileus

  07.08.2021 13:21:25
08.08.2021 06:31:07    #213977
IMG_20210808_082810.jpg
Comments: 5
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
07.08.2021
 08.08.2021 13:07:20   Gansucha
Схоже на Ph. dispar, але побачити б контраст між забарвленням спини і черевця...
Zoom
 
Philodromus
 
basileus

  07.08.2021 13:21:25
08.08.2021 06:31:07    #213977
IMG_20210808_082810.jpg
Comments: 5
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
07.08.2021
 08.08.2021 10:45:32   basileus
немає
Zoom
 
Philodromus
 
basileus

  07.08.2021 13:21:25
08.08.2021 06:31:07    #213977
IMG_20210808_082810.jpg
Comments: 5
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
07.08.2021
 08.08.2021 08:03:26   Gansucha
Чи є ракурс збоку ?
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 20:06:59   Acheront
Невизначені, або просто красиві світлини я виставляю. з цим видом я вже все написав. Ні, мені її шкода, до того ж філодромуси досить кумедні поведінкою - чомусь в них дуже багато цікавості до довкілля, як у личинок деяких інших павуків =)
А більш серйозно - мені просто нема коли займатись загально ще й біологічними зразками - я цікавлюсь крайовою геологією/палеонтологією, в мене всяких коробок, баночок, ящиків зі зразками вже лопатою не розкидать, півквартири. порівняльні стратиграфічні збори, збори мушель молюсків сучасних водоймищ краю, для тих же порівнянь, туди ще й біологічні зразки.. ні. в мене вже на цих світлинах голова тріщіть - бо є ж ще робота де теж постійно щось нове =)
Хай світлини повільно накопичуються. розберемось.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 15:24:34   Gansucha
Спробуйте виставити на ФБ, у групу заходять арахнологи. Можливо, хтось зможе побачити більше, ніж просто рід, тим більше, що є різні ракурси і, ймовірно, деталі, які ми можемо не бачити.
Є ще варіант збору матеріалу і відправки його фахівцям для визначення. Я вже й 70% спирт купив,але то під рукою нема тари для збору, то шкода - таке )
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 14:24:11   Acheront
Без питань. Я навіть не фотонатураліст. Іноді я можу знайти час на коректне визначення, но здебільшого - ні. Тому непогано, що тут є ті, хто може мене виправити, або підказати.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 14:05:32   Gansucha
Я не арахнолог, а так само лише фотонатураліст і з бінокуляром не працюю )
Так, значна кількість світлин до виду по фото навряд чи визначиться, але ж не всі: отже сенс у зборі інформації все ж є.
Запитання, власне, адресувалося Олені Прокопенко ) Хоча я трохи порився і вже натрапив на деякі ознаки
Стосовно Вашого філодромуса, то тут я припускаю різні варіанти: Philodromus cf. aureolus, Philodromus cf. dispar (хоча не бачив з двома чорними дятками на кінці опістосоми, але габітуально дуже схожий), Philodromus cf. praedatus - я не бачу значних відмінностей між ними у пропорціях.Я б залишив у роді.
Детальніше про них можна тут переглянути: https://wiki.arages.de/index.php?title=Philodromus
Хочеться, щоб на сайті було менше помилок - сподіваюсь на розуміння
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 10:37:05   Acheront
Наскільки я розумію, не тільки у філодромусів, а у дуже великої кількості артропод без мікроскопа не розібратись. Однак тоді морфологічний сенс у сайта, тобто, як купа світлин з визначенням видів буде пробуксовувати - чи будуть завалени світлинами певні таксони старшого рівня, без шансів на визначення, чи будуть робити світлини тільки фахівці(що, скоріш, вб'є ідею загального ресурсу), чи будуть проскакувать такі можливі помилки - насправді все це вирішується можливостью використовувати скорочення "cf", "aff". Як я розумію, їх роль виконують кольорові квадрати.
Щодо Вашого питання напряму - я використав загальне пропорційне відношення кінцівок, просоми і опистосоми, тобто прямі морфологічні ознаки, скоріш як професійний художник, це не є заполукою якісного визначення, однак проводити правильне наукове дослідження визначаючи по геніталіях та інш. не маю ні часу, ні, в данному випадку - бажання.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 03.08.2021 23:18:41   Gansucha
Для мене розрізнення філодромусів - велика загадка.
Цікаво, за якими зовнішніми ознаками розрізняють цеспітумів від філодромусів ауреольної групи ?
І це ще ж не всі види
Zoom
 
Philodromus
  Adult
basileus

  21.02.2021 13:38:47
27.02.2021 20:05:44    #190937
IMG_20210227_220315.jpg
Comments: 1
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
21.02.2021
 27.02.2021 21:07:20   basileus
схожий на Ph.buchani - визначення Simeon Indzhov.
Zoom
 
Philodromus
  Adult
basileus

  21.02.2021 13:29:05
27.02.2021 20:05:44    #190936
IMG_20210227_220225.jpg
Comments: 1
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
21.02.2021
 27.02.2021 21:04:56   basileus
Philodromus sp. aureolus group - визначення Simeon Indzhov
ZoomRelated images: 1
 
Thanatus
 
Gansucha

  03.07.2015 12:23:04
08.12.2019 18:37:35    #135091
_zvichayny_(Thanatus_vulgaris)_2....
Comments: 1
UA·Donetska oblast·Nikolske raion
с. Зоря
03.07.2015 (03.07.2015 12:23:04)
 09.12.2019 05:50:56   Gansucha
Thanatus vulgaris ?
ZoomRelated images: 2
 
Philodromidae
  Adult Juvenile
Nikolai Yunakov

  30.10.2014 11:36:41
10.04.2018 19:01:03    #64418
IMG_7692.JPG
Comments: 1
PE·Junin·Satipo
Selva Central, ca. 15 km NW Satip...
30.10.2014 (30.10.2014 11:36:41)
 17.10.2019 12:35:02   Prokopenko
Hersilidae? Не Philodromidae.
Zoom
 
Philodromidae
 
Nikolai Yunakov

  14.10.2019 17:17:21
15.10.2019 15:49:44    #130322
20191014_171722.jpg
Comments: 2
US·Massachusetts·Middlesex
Melrose, Oakdale Park
14.10.2019 (14.10.2019 17:17:21)
 16.10.2019 13:41:32   Nikolai Yunakov
может, это я на вскидку написал
Zoom
 
Philodromidae
 
Nikolai Yunakov

  14.10.2019 17:17:21
15.10.2019 15:49:44    #130322
20191014_171722.jpg
Comments: 2
US·Massachusetts·Middlesex
Melrose, Oakdale Park
14.10.2019 (14.10.2019 17:17:21)
 16.10.2019 11:36:55   Prokopenko
Может, Zoridae?
Zoom
 
Philodromus
 
Sosnytskiy

  
10.06.2019 19:38:58    #113597
P1150400.jpg
Comments: 1
UA·Kharkivska oblast·Kharkiv raion_
06.06.2019
 10.06.2019 19:43:28   Gansucha
Philodromus aureolus - group
ZoomRelated images: 4
 
Philodromus
 
Nadiya Sytschak

  08.05.2018 18:14:26
08.05.2018 20:41:33    #68145
IMG_4940_1.jpg
Comments: 1
UA·Lvivska oblast·Lviv City
Lviv, Kozelnytska St
08.05.2018
 08.05.2018 21:02:32   Gansucha
Philodromus aureolus group.
До виду - лише генітально
ZoomRelated images: 2
 
Philodromus aureolus -- group Philodromus aureolus -- group
Philodromus
  Adult
Gansucha
Philodromus aureolus -- group
  14.05.2017 17:05:41
28.11.2017 19:52:10    #54377
Philodromus_aureolus_group_2.jpg
Comments: 1
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
Село Новостав
14.05.2017 (14.05.2017 17:05:29)
 28.11.2017 20:04:50   Gansucha
4 європейські види: Philodromus praedatus, Philodromus cespitum, Philodromus aureolus та Philodromus collinus дуже складно розрізнити за зовнішньою будовою - вони складають групу золотистого філодромуса - " Philodromus aureolus -- group".
Визначення до виду можливе на основі будови геніталій:
http://wiki.arages.de/index.php?title=Philodromus_aureolus
ZoomRelated images: 3
 
Філодромус темноволосий (Philodromus fuscomarginatus) Філодромус темноволосий (Philodromus fuscomarginatus) Філодромус темноволосий (Philodromus fuscomarginatus)
Philodromus fuscomarginatus
  Adult
Gansucha
Філодромус темноволосий (Philodro...
  10.04.2017 17:03:05
14.06.2017 21:26:13    #22019
__(Philodromus_fuscomarginatus)_5...
Comments: 1
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
с. Новостав
10.04.2017 (10.04.2017 17:02:09)
 14.08.2017 15:41:58   Gansucha
Додайте, будь-ласка, вид Philodromus fuscomarginatus
<...> <...> <...> <...> <...>
«««    [1]    »»»
  Query time: 2.618 / 2.618 sec.
Online: Vika Roi · menix and 496 unregistered users

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.24-0ubuntu0.18.04.17,   MySQL v. 5.7.42-0ubuntu0.18.04.1 (mysqli).