SignUp
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Catalogue
    < Select taxon > 
Pages: 9    Images: 1...60 (497)
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9    »»»
ZoomRelated images: 2
 
Zygaena ephialtes
  Adult
Icestorm94

  23.07.2021 10:52:23
26.07.2021 13:11:29    #212482
IMG_8179_kopiyuvati.jpg
Comments: 1
UA·Volynska oblast·Kivertsi raion
23.07.2021 (23.07.2021 10:52:23)
 28.07.2021 21:54:26   Kharkovbut
& Z. loti
ZoomRelated images: 1
 
Orthetrum coerulescens
  Adult
linker

  08.07.2021 13:52:31
08.07.2021 13:52:21    #209955
IMG_20210708_135231.jpg
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol raion
с. Терпіння
08.07.2021 (08.07.2021 13:52:31)
 08.07.2021 15:49:22   Kharkovbut
linker: Two species are likely present. It is better to separate the photos (since they are showing different specimens).
ZoomRelated images: 2
 
Platycnemis pennipes
  Adult
orest

  21.06.2021 14:32:13
21.06.2021 16:39:58    #205558
DSC_2957.JPG
Comments: 1
UA·Ternopilska oblast·Chortkiv ra...
21.06.2021
 21.06.2021 19:01:25   Kharkovbut
Also one tandem of C. puella.
Zoom
 
Polyommatinae
  Adult
Станислава Ро

  11.06.2021 10:25:53
11.06.2021 16:00:55    #203481
11iyunya_ost7.jpg
Comments: 1
UA·Rivnenska oblast·Ostroh raion
11.06.2021
 18.06.2021 21:42:45   Kharkovbut
Polyommatus icarus and Plebejus sp.
Zoom
 
Corduliidae
  Exuvium
Semyon

  17.05.2021 09:56:07
19.05.2021 18:36:26    #199953
IMG_02560.JPG
Comments: 3
UA·Khersonska oblast·Hola Prystan...
17.05.2021
 19.05.2021 19:24:54   Kharkovbut
Жалко. Возможно, Epitheca bimaculata; вид для Херсонской области не указывался. Другой вариант: Cordulia aenea.
Zoom
 
Corduliidae
  Exuvium
Semyon

  17.05.2021 09:56:07
19.05.2021 18:36:26    #199953
IMG_02560.JPG
Comments: 3
UA·Khersonska oblast·Hola Prystan...
17.05.2021
 19.05.2021 19:08:12   Kharkovbut
Нет ли других снимков? Резче и/или с других ракурсов?
Zoom
 
Iphiclides podalirius - scarce sw...
  Adult
OlgaKuzina

  16.05.2021 12:13:04
16.05.2021 18:49:07    #199227
IMG_20210516_2020140.jpg
Comments: 6
UA·Kharkivska oblast·Kharkiv raion
Tsyrkuny
16.05.2021
 17.05.2021 09:22:08   Kharkovbut
Координаты точны? По приведенным координатам, до Циркунов около 10 км...
Zoom
 
Papilio rutulus
  Adult
Magar

  11.04.2021 13:25:20
11.04.2021 12:30:10    #193537
IMG_20210411_132634.jpg
Comments: 2
US·Colorado·Park
01.06.2001
 11.04.2021 18:27:18   Kharkovbut
canadensis from Colorado? :) No way...
Zoom
 
Sitochroa verticalis
  Adult
Efarilis

  
06.12.2017 20:15:27    #55745
P1012923.jpg
Comments: 4
UA·Mykolaivska oblast·Mykolaiv City
26.05.2017
 04.04.2021 23:30:53   Kharkovbut
Thanks. The problem is still partially present: all the photos that were erroneously associated with this one are now labeled as "Kharkiv Kharkiv", though they are mostly taken in various places, and the original coordinates are there. I do not know whether this already was before I have made a correction here. Quite possibly yes.
Zoom
 
Sitochroa verticalis
  Adult
Efarilis

  
06.12.2017 20:15:27    #55745
P1012923.jpg
Comments: 4
UA·Mykolaivska oblast·Mykolaiv City
26.05.2017
 04.04.2021 22:20:55   Kharkovbut
Some problems -- with the database or with me, I do not know... This photo was erroneously attributed as taken in Kharkiv. I was informed by the author and made a correction. The correction was made successfully, but _simultaneously_ most of observations of Sitochroa verticalis was distorted: they for some reason became associated with this photo (which I am almost sure I was not making). I do not know what to do now.
Zoom
 
Ochlodes sylvanus
  Adult
basileus

  03.04.2021 18:23:45
03.04.2021 19:25:18    #192928
IMG_20210403_182345.jpg
Comments: 2
UA·Zakarpatska oblast·Vynohradiv ...
< no date >
 04.04.2021 08:01:02   Kharkovbut
How to treat this type of records properly? Now the date "spoils" phenology of the species.
Zoom
 
Aglais io - peacock butterfly
  Larva/Nymph
Zenovii Sych

  09.02.2014 18:33:24
15.03.2021 17:24:59    #191568
__-_Zolochiv_-_kinets_serpnya-poc...
Comments: 1
UA·Lvivska oblast·Zolochiv raion
Золочів Львівської області, вул Г...
11.09.2013
 16.03.2021 05:56:34   Kharkovbut
Date? "кінець серпня-початок вересня 2013" is NOT the same as 11.09.2013!
Zoom
 
Cordulia aenea
  Adult
Zenovii Sych

  17.11.2009 11:28:55
06.03.2021 16:54:19    #191240
_Odonata.jpg
Comments: 3
UA·Kyivska oblast·Kyiv
Територія Національного парку Гол...
23.06.2009
 14.03.2021 18:31:56   Kharkovbut
No reaction? :/
Zoom
 
Cordulia aenea
  Adult
Zenovii Sych

  17.11.2009 11:28:55
06.03.2021 16:54:19    #191240
_Odonata.jpg
Comments: 3
UA·Kyivska oblast·Kyiv
Територія Національного парку Гол...
23.06.2009
 10.03.2021 19:33:18   Kharkovbut
Zenovii Sych: Date? Cf. http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=191320 -- same (but wrong) exif date, different "real" dates.

Admins: What is the protocol in such cases?
Zoom
 
Sympetrum sanguineum
  Adult
Zenovii Sych

  14.12.2010 08:36:22
08.03.2021 09:01:44    #191321
_Odonata_-_Ataka_murashok_Formica...
Comments: 1
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
Територія Дніпропетровської дослі...
10.06.2009
 09.03.2021 06:29:30   Kharkovbut
Zenovii Sych: Same date for this and http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=191320 -- but different places. Also different dates in exif (both wrong, probably because of wrong setup, but _different_). Seems to be wrong. Please correct.
Zoom
 
Plutella xylostella - diamondback...
  Adult
Zenovii Sych

  08.05.2019 19:58:39
16.02.2021 08:20:09    #190244
_mil_-_9_travnya_2019_roku_-_foto...
Comments: 5
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
Городи з часником на території Дн...
09.05.2019
 18.02.2021 22:30:21   Kharkovbut
Так, "капустяна міль". Напевно, городи не тільки з часником, але й з капустою... ;)
Zoom
 
Plutella xylostella - diamondback...
  Adult
Zenovii Sych

  08.05.2019 19:58:39
16.02.2021 08:20:09    #190244
_mil_-_9_travnya_2019_roku_-_foto...
Comments: 5
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
Городи з часником на території Дн...
09.05.2019
 16.02.2021 21:18:59   Kharkovbut
Zenovii Sych, Nadiya Sytschak: Acrolepiopsis assectella (ZELLER, 1839) -- NOT Acrolepia. It is reasonable to double check taxonomy before adding a species. Acrolepiopsis assectella exists already.

In any case, this one is a different species.
ZoomRelated images: 2
 
Brenthis hecate
  Adult
NZS

  11.12.2020 15:05:15
15.12.2020 16:36:58    #185576
P1320244-1.JPG
Comments: 5
UA·Chernivetska oblast·Chernivtsi...
Chernivtsi, Rosha-Stynka
17.07.1966
 15.12.2020 17:25:05   Kharkovbut
OK, thanks. I just wanted to double check. Such a record is not impossible.
ZoomRelated images: 2
 
Brenthis hecate
  Adult
NZS

  11.12.2020 15:05:15
15.12.2020 16:36:58    #185576
P1320244-1.JPG
Comments: 5
UA·Chernivetska oblast·Chernivtsi...
Chernivtsi, Rosha-Stynka
17.07.1966
 15.12.2020 17:05:46   Kharkovbut
PS: Nekrutenko & Tchikolovets (2005) mention an old record from Chernivtsi region, but the source is not provided.
ZoomRelated images: 2
 
Brenthis hecate
  Adult
NZS

  11.12.2020 15:05:15
15.12.2020 16:36:58    #185576
P1320244-1.JPG
Comments: 5
UA·Chernivetska oblast·Chernivtsi...
Chernivtsi, Rosha-Stynka
17.07.1966
 15.12.2020 17:04:24   Kharkovbut
This could be a "new" (in fact, an old... :)) record for Chernivtsi region. Are you sure the label is correct?
Zoom
 
Gonepteryx rhamni
  Adult
Юлія Давидюк

  
12.12.2020 20:36:20    #185463
91046110_2581949648750704_7742100...
Comments: 1
UA·Zhytomyrska oblast·Ovruch raion
Покалів
14.04.2020
 13.12.2020 21:09:37   Kharkovbut
The date seems to be incorrect: it must be spring.
ZoomRelated images: 2
 
Sympetrum
  Adult
Олександр Гриб

  01.09.2020 11:31:38
30.09.2020 19:07:54    #181384
DSCN1126.JPG
Comments: 2
UA·Zhytomyrska oblast·Romaniv raion
смт Миропіль
01.09.2020
 30.09.2020 20:59:58   Kharkovbut
Есть ли фото сбоку?
Zoom
 
Acontia trabealis
  Adult
linker

  23.07.2020 11:00:46
22.08.2020 22:39:41    #174497
IMG_20200723_110046.jpg
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol raion
23.07.2020 (23.07.2020 11:00:46)
 23.08.2020 13:16:11   Kharkovbut
Aberration?
ZoomRelated images: 1
 
Plebejus argyrognomon
  Adult
Tatjana Sova

  30.11.-1 00:00:00
16.08.2020 17:26:12    #173583
DSCN02310.jpg
Comments: 1
UA·Luhanska oblast·Luhansk City
16.08.2020
 21.08.2020 07:52:16   Kharkovbut
Этот снимок лучше отделить: здесь _действительно_ аргирогномон (вверху; внизу аргус).
Zoom
 
Lestes dryas
  Adult
RZh

  06.07.2020 16:55:06
29.07.2020 23:55:32    #171363
P1070446.JPG
Comments: 2
UA·Rivnenska oblast·Kostopil raion
06.07.2020
 30.07.2020 22:15:52   Kharkovbut
A new record for Rivne region.
Zoom
 
Anax parthenope
  Adult
Petronia

  23.07.2020 11:20:51
28.07.2020 07:57:52    #170722
DSCN87440.JPG
Comments: 2
UA·Lvivska oblast·Zolochiv raion
23.07.2020
 30.07.2020 22:15:30   Kharkovbut
A new record for Lviv region.
Zoom
 
Thymelicus lineola - Essex skipper
  Adult
Maksym Gavrilyuk

  07.07.2020 10:18:07
08.07.2020 15:51:33    #167298
Ochlodes_sylvanus-Smila_rajon-7.0...
Comments: 1
UA·Cherkaska oblast·Smila raion
Cherkasy oblast, Smila rajon, nea...
07.07.2020
 08.07.2020 16:23:02   Kharkovbut
Th. sylvestris could not be totally excluded.
ZoomRelated images: 2
 
Plebejus argus
  Adult
Petronia

  01.07.2020 11:49:46
02.07.2020 09:02:46    #164578
DSCN0886.JPG
Comments: 1
UA·Lvivska oblast·Zolochiv raion
01.07.2020
 07.07.2020 19:34:30   Kharkovbut
Two different specimens: male & female.
ZoomRelated images: 2
 
Leucorrhinia albifrons
  Adult
Icestorm94

  09.06.2020 16:34:33
14.06.2020 13:15:21    #158423
IMG_2121_copy.jpg
Comments: 2
UA·Rivnenska oblast·Zarichne raion
09.06.2020 (09.06.2020 16:34:33)
 14.06.2020 22:48:54   Kharkovbut
This one http://www.ukrbin.com/edit_relimages.php?imageid=158016 should be also attached. On the other hand, this one http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=158424 should be detached (this is a different specimen, a male!).
Zoom
 
Phycitinae
 
basileus

  09.06.2020 23:28:57
10.06.2020 08:50:50    #156964
IMG_20200609_232857.jpg
Comments: 3
UA·Zakarpatska oblast·Vynohradiv ...
09.06.2020
 10.06.2020 20:49:58   Kharkovbut
Дякую.
Zoom
 
Phycitinae
 
basileus

  09.06.2020 23:28:57
10.06.2020 08:50:50    #156964
IMG_20200609_232857.jpg
Comments: 3
UA·Zakarpatska oblast·Vynohradiv ...
09.06.2020
 10.06.2020 19:23:26   Kharkovbut
Эта фотография -- другой особи и другого вида! Как ее теперь отсоединить от двух остальных (которые, похоже одной особи и наверняка одного вида)? :/
ZoomRelated images: 2
 
Zerynthia polyxena - Southern fes...
  Larva/Nymph
Ekaterina Kalashnik

  07.06.2020 10:52:59
09.06.2020 19:54:04    #156940
IMG_77571.JPG
Comments: 1
UA·Odeska oblast·Berezivka raion
околиці селища Раухівка
07.06.2020
 09.06.2020 20:29:54   Kharkovbut
pupation
Zoom
 
Saturnia pyri - Giant peacock moth
  Adult
bidychak

  10.05.2020 06:17:47
19.05.2020 16:58:38    #152432
dovbushanka 20.jpg
Comments: 3
UA·Zakarpatska oblast·Vynohradiv ...
Мала Копаня
10.05.2020
 19.05.2020 18:16:55   Kharkovbut
20.06.2009 or 10.05.2020?
Zoom
 
Melitaea
  Adult
YuliaSpinova

  17.06.2017 14:34:12
17.05.2020 18:16:20    #151987
IMG_41830.JPG
Comments: 2
UA·Donetska oblast·Lyman (DON) ra...
Kreidova Flora Department of Ukra...
17.06.2017 (17.06.2017 14:34:12)
 17.05.2020 18:37:57   Kharkovbut
YuliaSpinova: По экзифу дата 17.06.2017 (что правдоподобно), а Вы поставили 22.04.2017 (что малоправдоподобно). Чему верить?
Zoom
 
Plebejus pylaon
  Adult
bogdan_mag
Kretania sephirus
  07.05.2020 17:39:36
09.05.2020 15:22:24    #150736
IMG_20200507_173936-01.jpeg
Comments: 3
UA·Avtonomna Respublika Krym·Sudak
07.05.2020 (07.05.2020 17:39:36)
 09.05.2020 18:23:45   Kharkovbut
Да, верно. и даже "вернее" по современным представлениям. Надо бы и здесь таксономию заменить...
Zoom
 
Cardamine bulbifera
  Flowers
Maksym Gavrilyuk

  17.04.2020 11:33:39
18.04.2020 09:24:56    #148196
Dentaria_bulbifera-Zakaznyk_Sunki...
Comments: 2
UA·Cherkaska oblast·Smila raion
Черкаська область, Смілянський ра...
17.04.2020
 18.04.2020 09:28:35   Kharkovbut
Глюк: два наблюдения "срослись"...
Zoom
 
Nymphalis xanthomelas
  Adult
Maksym Gavrilyuk

  09.04.2019 11:11:30
24.02.2020 19:58:29    #143772
Vanessa_cardui-Cherkasy_rajon-9.0...
Comments: 2
UA·Cherkaska oblast·Cherkasy raion
Біля м. Черкаси, мікрорайон Дахні...
09.04.2019
 27.02.2020 22:17:14   Kharkovbut
:)
Zoom
 
Leucorrhinia caudalis
  Adult
Icestorm94

  
25.02.2020 10:24:08    #143803
143803.jpg
Comments: 1
UA·Volynska oblast·Kivertsi raion
05.05.2018
 25.02.2020 21:21:36   Kharkovbut
caudalis (more likely) or albifrons
Zoom
 
Leptidea
  Adult
Ihor Hwozdetskiy

  30.06.2019 13:35:59
11.02.2020 12:11:20    #142402
P6302907.jpg
Comments: 3
UA·Lvivska oblast·Drohobych raion
Опака
30.06.2019 (30.06.2019 13:35:59)
 14.02.2020 18:29:38   Kharkovbut
PS: Те, что не в фокусе, как раз вполне определимы: Pieris napi, но тут же рядом есть другой снимок этого вида из той же точки. Поэтому Leptidea оставить интереснее. :)
Zoom
 
Leptidea
  Adult
Ihor Hwozdetskiy

  30.06.2019 13:35:59
11.02.2020 12:11:20    #142402
P6302907.jpg
Comments: 3
UA·Lvivska oblast·Drohobych raion
Опака
30.06.2019 (30.06.2019 13:35:59)
 14.02.2020 18:28:05   Kharkovbut
Коля, пошто воду мутиш? :) Определяем бабочку, которая в фокусе -- логично? kiof82 все сделал верно. До вида невозможно.
Zoom
 
Tirumala limniace
  Adult
Vika Roi
Tirumala cf. limniace
  01.12.2019 14:56:59
17.01.2020 17:42:08    #140105
20191201_145701 Lepidóptera 0.jpg
Comments: 4
TH·Phuket
7°50'17.3"N 98°19'36.2"E
01.12.2019 (01.12.2019 14:56:59)
 18.01.2020 08:47:34   Kharkovbut
Tirumala cf. limniace
Zoom
 
Melitaea phoebe
  Larva/Nymph
Любов

  22.08.2018 14:02:21
03.12.2019 01:01:02    #134325
IMG_32431.JPG
Comments: 4
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
22.08.2018 (22.08.2018 14:02:21)
 03.12.2019 23:43:37   Kharkovbut
Дякую. Метелик на світлині -- M. didyma; до цих гусеней він, ймовірніше, не має відношення.
Zoom
 
Melitaea phoebe
  Larva/Nymph
Любов

  22.08.2018 14:02:21
03.12.2019 01:01:02    #134325
IMG_32431.JPG
Comments: 4
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
22.08.2018 (22.08.2018 14:02:21)
 03.12.2019 18:20:25   Kharkovbut
Рослина?
Zoom
 
Araschnia levana
  Adult
Любов

  
27.11.2019 18:32:14    #133608
, 0.jpg
Comments: 2
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
08.06.2019
 27.11.2019 21:28:59   Kharkovbut
Чи вірна ця дата (8 червня)? В екзіфі стоїть 24 червня, що здається мені набагато більш ймовірним.
Zoom
 
Pyrausta
  Adult
Любов

  
27.11.2019 18:25:35    #133600
544.jpg
Comments: 2
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
30.05.2018
 27.11.2019 20:22:20   Kharkovbut
purpuralis/ostrinalis
Zoom
 
Pieris
  Adult
Любов

  16.06.2018 14:34:28
21.11.2019 18:01:26    #132871
535.JPG
Comments: 3
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
16.06.2018 (16.06.2018 14:34:28)
 23.11.2019 07:42:08   Kharkovbut
Просто завантажити ше одне таке ж саме, і поставити інше визначення. Можна в коментарі пояснити, до яких особин воно відноситься. Можна ще по-різному кадрувати.
Zoom
 
Lestes
  Adult
Любов

  27.07.2018 18:37:25
21.11.2019 18:13:34    #132875
-narechena_-_kopiya.JPG
Comments: 3
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
27.07.2018 (27.07.2018 18:37:25)
 23.11.2019 07:40:01   Kharkovbut
Якщо Ви зменшували світлину перед завантаженням, то можна завантажити незменшену версію. Звісно, якщо це все, що залишилось, то нічого не поробиш... Подивився ще -- скоріше за все, це спонза, але хотілось би краще роздивитись анальні частини (ультимативна ознака). В інших ознаках є деякі розбіжності.
Zoom
 
Lestes
  Adult
Любов

  27.07.2018 18:37:25
21.11.2019 18:13:34    #132875
-narechena_-_kopiya.JPG
Comments: 3
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
27.07.2018 (27.07.2018 18:37:25)
 21.11.2019 18:18:00   Kharkovbut
Побачити б крупніше кінець черевця...
Zoom
 
Pieris
  Adult
Любов

  16.06.2018 14:34:28
21.11.2019 18:01:26    #132871
535.JPG
Comments: 3
UA·Cherkaska oblast·Mankivka raion
16.06.2018 (16.06.2018 14:34:28)
 21.11.2019 18:11:54   Kharkovbut
Тут два види: ліворуч дві P. napi, праворуч дві P. rapae. Можна завантажити це фото ще раз, тоді можна буде врахувати обидва.
ZoomRelated images: 2
 
Thymelicus
  Adult
Gansucha

  17.06.2019 15:06:50
08.11.2019 05:23:35    #131730
lisovy (Thymelicus sylvestris) 2...
Comments: 3
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion
с. Новостав
17.06.2019 (17.06.2019 15:06:50)
 08.11.2019 18:28:46   Kharkovbut
Це самка, з ними взагалі складно... Булави вусиків у сільвестріс мають бути помаранчовимі _знизу_ -- тут це важко побачити; те, що я бачу на лівому, свідчить скоріше про лінеолу. Самісінькі кінчики можуть мати сліди помарачового і у лінеоли теж.
ZoomRelated images: 2
 
Thymelicus
  Adult
Gansucha

  17.06.2019 15:06:50
08.11.2019 05:23:35    #131730
lisovy (Thymelicus sylvestris) 2...
Comments: 3
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion
с. Новостав
17.06.2019 (17.06.2019 15:06:50)
 08.11.2019 07:39:39   Kharkovbut
lineola is more likely
Zoom
 
Colias croceus
  Adult
kiof82

  21.10.2017 12:21:06
28.10.2019 18:21:56    #131057
20171021_122107.jpg
Comments: 5
UA·Kharkivska oblast·Kharkiv raion
Саржин Яр
21.10.2017
 30.10.2019 19:42:08   Kharkovbut
Most probably, but (as not uncommon with Colias...) not quite sure. Another option is again erate.
Zoom
 
Orthetrum
  Adult
Zinenko

  09.11.2018 10:47:06
21.10.2019 21:00:14    #130679
1-DSC_2475.jpg
Comments: 9
ET·Bale
09.11.2018 (09.11.2018 10:47:06)
 29.10.2019 07:09:43   Kharkovbut
OK, thanks!
Zoom
 
Orthetrum
  Adult
Zinenko

  09.11.2018 10:47:06
21.10.2019 21:00:14    #130679
1-DSC_2475.jpg
Comments: 9
ET·Bale
09.11.2018 (09.11.2018 10:47:06)
 28.10.2019 07:58:05   Kharkovbut
І останнє -- таке враження, що можна викласти сюди: http://addo.adu.org.za/index.php?doc=Virtual_Museum Напевно, це буде кращий варіант, якщо намагатись отримати найточніше визначення. Щоправда, я не розбирався, як це робиться технічно.
Zoom
 
Orthetrum
  Adult
Zinenko

  09.11.2018 10:47:06
21.10.2019 21:00:14    #130679
1-DSC_2475.jpg
Comments: 9
ET·Bale
09.11.2018 (09.11.2018 10:47:06)
 28.10.2019 07:52:23   Kharkovbut
PPS: З більш реалістичних варіантів це може бути O. stemmale або O. julia. Але там є ще кілька видів, зображення яких важко знайти. Також теоретично це може бути вид, що для Ефіопії не вказувався. Тобто це не наука, а так... :) Потрібен фахівець з африканських ортетрумів.
Zoom
 
Orthetrum
  Adult
Zinenko

  09.11.2018 10:47:06
21.10.2019 21:00:14    #130679
1-DSC_2475.jpg
Comments: 9
ET·Bale
09.11.2018 (09.11.2018 10:47:06)
 28.10.2019 07:24:40   Kharkovbut
PS: За даними http://addo.adu.org.za/pdf/Clausnitzer&D2005_Ethiopia.pdf в Ефіопії 13 видів ортетрумів (мабуть, зараз ще більше встановили).
Zoom
 
Orthetrum
  Adult
Zinenko

  09.11.2018 10:47:06
21.10.2019 21:00:14    #130679
1-DSC_2475.jpg
Comments: 9
ET·Bale
09.11.2018 (09.11.2018 10:47:06)
 28.10.2019 07:19:29   Kharkovbut
В Африці ДУЖЕ багато ортетрумів, а от альбістилюма там як раз і немає... http://addo.adu.org.za/index.php?taxon_id=77300 Бажаючі можуть підібрати "відповідного", але я не впевнений, що це буде наукоподібно... Мабуть, я сам подивлюсь уважніше пізніше. Можна ще викласти на міжнародну платформу типу https://www.inaturalist.org -- мабуть, там є відповідні фахівці.
ZoomRelated images: 3
 
Chalcolestes viridis
  Adult
Icestorm94

  17.10.2019 13:39:32
17.10.2019 18:37:05    #130384
IMG_64611.jpg
Comments: 6
UA·Volynska oblast·Kivertsi raion
17.10.2019
 19.10.2019 16:53:23   Kharkovbut
Василь, відмінності в будові анальних придатків. Словами не дуже зручно; ось мальюнок, де відмінності показані: http://www.dragonflypix.com/speciespages/chalcolestes_parvidens_en_cl.html#ShowTip_chalparv_chalviri_apps_m
ZoomRelated images: 3
 
Chalcolestes viridis
  Adult
Icestorm94

  17.10.2019 13:39:32
17.10.2019 18:37:05    #130384
IMG_64611.jpg
Comments: 6
UA·Volynska oblast·Kivertsi raion
17.10.2019
 18.10.2019 09:16:08   Kharkovbut
Так, раніше не наводився. Взагалі в Україні він не дуже розповсюджений. Відомий з деяких західних областей: Чернівецькоі (достовірно), Львівської та Закарпатської (напевно, але є можливість плутанини з парвіденс -- до відносно нещодавних часів їх не розрізняли), Рівненської (цілком можливо, але в загалом "сумлівній" роботі). Також наводився з Донецької (за самицею, тому в мене є суттеві сумліви...) і Запорізької (це майже стовідсотково помилка, тобто парвіденс). Наводився раніше і ще для деяких, але потім був виправлений на парвіденс. Здається, що парвіденс, східний степовий та лісостеповий "двійник", розповсюджений у нас ширше, але і його ареал відомий недостатньо.
ZoomRelated images: 3
 
Chalcolestes viridis
  Adult
Icestorm94

  17.10.2019 13:39:32
17.10.2019 18:37:05    #130384
IMG_64611.jpg
Comments: 6
UA·Volynska oblast·Kivertsi raion
17.10.2019
 17.10.2019 20:59:36   Kharkovbut
Дякую, дуже гарно! Тепер можна з розумною впевненістю стведжувати, що це саме вірідіс.
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9    »»»
  Query time: 1.194 / 1.194 sec.
Online: 64 unregistered users

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.24-0ubuntu0.18.04.8,   MySQL v. 5.7.35-0ubuntu0.18.04.1-log (mysqli).