Реєстрація
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Каталог
    < Вибiр таксона > 
Сторінок: 128    Зображення: 1...60 (7623)
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ··· 128    »»»
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Спороношення
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Коментарі: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 19.03.2019 15:27:07   Tatjana Sova
Добре, нехай будуть обидва визначення, адже в мене немає підстав не довіряти З. Косинській. Нехай мікологи розбираються.
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Спороношення
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Коментарі: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 19.03.2019 04:34:37   Tatjana Sova
На додатковому фото одне з плодових тіл, зображених на основному фото. Я не проти, питайте будь ласка.
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Коментарі: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 18.03.2019 21:11:51   Олександр Гриб
Перенести до роду Vipera?
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Спороношення
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Коментарі: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 18.03.2019 20:02:15   Gansucha
Вибачте, але я не помічаю схожості між цими плодовими тілами.
Якщо не проти, іще перепитаю в фахівців ...
ZoomRelated images: 8
Betula humilis - береза низька
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Коментарі: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 15:37:53   Nikolai Yunakov
Ok. Just make sure you are uploading files with standard names. Otherwise, use the auto-rename tool in your Photo application like FastStone to change long Cyrillic names to short names containing digits and Latin letters
ZoomRelated images: 8
Betula humilis - береза низька
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Коментарі: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 15:32:59   Rostyslav Yurechko
Thank, I understand. Such a situation with the names of the photos was during 2015-2017 years. Last years I haven't named the photos.
ZoomRelated images: 2
Sarcoscypha coccinea - саркосцифа...
  Спороношення
Yulia Grokhovska

  01.01.1980 00:00:08
17.03.2019 21:06:50    #102972
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
village Shpaniv, Pavlivshchyna fo...
17.03.2019
 18.03.2019 14:43:20   Yulia Grokhovska
Змінила визначення на "швидше за все" :)
ZoomRelated images: 3
Chrysoperla lucasina
  Доросла особина
basileus

  17.03.2019 21:31:26
17.03.2019 20:02:00    #102957
Коментарі: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
17.03.2019
 18.03.2019 14:39:17   Nikolai Yunakov
+
ZoomRelated images: 3
Chrysoperla lucasina
  Доросла особина
basileus

  17.03.2019 21:31:26
17.03.2019 20:02:00    #102957
Коментарі: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
17.03.2019
 18.03.2019 14:37:19   basileus
Додайте будь ласка таксон Chrysoperla lucasina (Lacroix, 1912).
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Коментарі: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 18.03.2019 13:34:56   Zinenko
За фото майже неможливо визначити. Так само як і не за фото часто не можна. Можна скласти уявлення про популяцію - до кого вона ближча, інколи якщо трапляються виразні особини, то можна їх класифікувати з впевненістю. Але для цього треба лусочки рахувати.
ZoomRelated images: 8
Betula humilis - береза низька
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Коментарі: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 13:22:27   Nikolai Yunakov
Hi, Rostyslav,
the photos you are talking about have inappropriate names, to be exposed by the system. Nevertheless, they are physically on server HDD. Please do not rename photos by names like
"золочівка золоч рай 10.05 (3)0.JPG"
"верхобузьке болото (8)0.JPG ( болото (8)0.JPG)
atc.

The best way is just live the file names as is.
ZoomRelated images: 8
Betula humilis - береза низька
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Коментарі: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 12:25:20   Rostyslav Yurechko
Dear friends.
A part of the photo of Betula pendula has disappeared forever also. The photos are continuing getting lost.
ZoomRelated images: 5
Cynips quercusfolii
 
Ekaterina Kalashnik

  09.11.2015 14:49:34
17.03.2019 21:54:12    #102977
Коментарі: 2
UA·Kherson·Kherson
Дубки
09.11.2015 (09.11.2015 14:49:34)
 18.03.2019 11:15:46   Nadiya Sytschak
Так, але цей вид продубльований на інших світлинах з цього локалітету.
http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=102991
ZoomRelated images: 5
Cynips quercusfolii
 
Ekaterina Kalashnik

  09.11.2015 14:49:34
17.03.2019 21:54:12    #102977
Коментарі: 2
UA·Kherson·Kherson
Дубки
09.11.2015 (09.11.2015 14:49:34)
 18.03.2019 10:03:31   zykovae
На этом фото и связанных с ним снимках, помимо галла Cynips quercusfolii Linnaeus, 1758, присутствуют галлы
Neuroterus quercusbaccarum (Linnaeus, 1758), Cynipidae. Они более мелкие и уплощенные.
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Спороношення
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Коментарі: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 18.03.2019 08:53:26   Tatjana Sova
ZoomRelated images: 2
Sarcoscypha coccinea - саркосцифа...
  Спороношення
Yulia Grokhovska

  01.01.1980 00:00:08
17.03.2019 21:06:50    #102972
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
village Shpaniv, Pavlivshchyna fo...
17.03.2019
 17.03.2019 21:47:30   Gansucha
Як Ви їх до виду визначаєте ? Наскільки знаю, навіть з мікроскопом від Sarcoscypha austriaca важко відрізнити ...
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Спороношення
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Коментарі: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 17.03.2019 21:33:22   Gansucha
Є сумніви: поржнистість і колір ніжки, форма шапочки не схожі ...
Zoom
Crabro
  Доросла особина
Mazur Lada

  25.08.2017 10:59:19
17.03.2019 09:46:40    #102931
Коментарі: 2
UA·Kyiv·Fastiv
Velyka Motovylivka
25.08.2017
 17.03.2019 10:50:21   Gansucha
Вірно зробили, я помилився )
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Коментарі: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 17.03.2019 10:27:36   Nikolai Yunakov
А як за фото відрізнити, коли чорна, що то звичайна, чи Нікольського?
Zoom
Crabro
  Доросла особина
Mazur Lada

  25.08.2017 10:59:19
17.03.2019 09:46:40    #102931
Коментарі: 2
UA·Kyiv·Fastiv
Velyka Motovylivka
25.08.2017
 17.03.2019 10:21:49   Mazur Lada
Віктор Фінчук, я вибачаюсь, я випадково видалила визначення Романа. Я його повертаю, хай буде.
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Коментарі: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 16.03.2019 16:59:52   Олександр Гриб
Ні, сіра була на луці на відстані близько 100 від лісу. Луки частково зарослі березою, досить значну площу займають вересовища. Ліс неподалік переважно дубовий, вздовж струмка на межі лісу і луки - вільшина.
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:51:34
14.03.2019 20:32:21    #102782
Коментарі: 2
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 16.03.2019 16:50:17   Олександр Гриб
Я їх спеціально не досліджую, тому не можу дати відповіді на Ваше запитання.А загалом, трапляються різні.
ZoomRelated images: 2
Ichneumon
  Доросла особина
Gansucha

  03.11.2018 12:53:54
21.11.2018 23:10:05    #95151
Коментарі: 5
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
03.11.2018 (03.11.2018 12:54:49)
 16.03.2019 15:57:09   Artur S
Да. Совершенно верно. род - Ichneumon. Да они часто зимуют скоплением, под корой. Все зимующие - самки.
Zoom
Mycena galericulata
  Спороношення
Nikolai Yunakov

  30.09.2018 16:09:38
01.10.2018 03:05:27    #91672
Коментарі: 2
US·Massachusetts·Middlesex
Melrose, Oakdale Park
30.09.2018
 16.03.2019 15:11:28   Nikolai Yunakov
Дякую, буду мати на увазі та спробую показати фотку комусь тут.
Zoom
Mycena galericulata
  Спороношення
Nikolai Yunakov

  30.09.2018 16:09:38
01.10.2018 03:05:27    #91672
Коментарі: 2
US·Massachusetts·Middlesex
Melrose, Oakdale Park
30.09.2018
 16.03.2019 15:08:26   Gansucha
Є ще схожа Mycena inclinata
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Коментарі: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 16.03.2019 08:18:22   Zinenko
Ліс, де спостерігалась ця змія, і та що неподалік сіра з зигзагом - схожий, чи різний?
ZoomRelated images: 2
Vipera berus - гадюка звичайна
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:51:34
14.03.2019 20:32:21    #102782
Коментарі: 2
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 16.03.2019 08:08:47   Zinenko
Чорні і нечорні гадюки живуть разом?
Zoom
Emys orbicularis - черепаха болотна
  Доросла особина
Олександр Гриб

  03.10.2015 14:45:21
14.03.2019 21:19:11    #102792
Коментарі: 1
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці с. Велика Березна, заказн...
03.10.2015
 16.03.2019 08:06:18   Zinenko
Молода особина, можна вік порахувати по кільцях
ZoomRelated images: 2
Tetrodontophora bielanensis - тет...
  Доросла особина
ukrbin_team

  
15.03.2019 21:11:52    #102816
Коментарі: 1
UA·Ivano-Frankivsk·Bohorodchany
Pidhirya vill. Дендропарк "Діброва"
30.09.2018
 16.03.2019 06:29:45   zykovae
На фото не мокрицы, а гигантские коллемболы Tetrodontophora bielanensis. В Красной книге Украины.
ZoomRelated images: 2
Fomitopsis betulina
  Спороношення
Gansucha

  04.11.2018 12:12:44
15.03.2019 19:40:06    #102814
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.11.2018 (04.11.2018 12:12:29)
 15.03.2019 20:09:35   Nadiya Sytschak
Дякую! Уже звела в синоніми :)
ZoomRelated images: 2
Fomitopsis betulina
  Спороношення
Gansucha

  04.11.2018 12:12:44
15.03.2019 19:40:06    #102814
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.11.2018 (04.11.2018 12:12:29)
 15.03.2019 19:44:33   Gansucha
Fomitopsis betulina та Piptoporus betulinus - синоніми, а у нас в базі йдуть як окремі види
http://www.catalogueoflife.org/col/details/species/id/ed8abe240ee8f4ea434eb04a20ab1038
ZoomRelated images: 2
Ichneumon
  Доросла особина
Gansucha

  03.11.2018 12:53:54
21.11.2018 23:10:05    #95151
Коментарі: 5
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
03.11.2018 (03.11.2018 12:54:49)
 15.03.2019 17:06:04   Gansucha
Думаю, мова про 2-3 види з роду Ichneumon ...
ZoomRelated images: 2
Ichneumon
  Доросла особина
Gansucha

  03.11.2018 12:53:54
21.11.2018 23:10:05    #95151
Коментарі: 5
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
03.11.2018 (03.11.2018 12:54:49)
 15.03.2019 07:48:05   zykovae
Многоножка на фото из многосвязов - Polydesmidae, Polydesmida.
ZoomRelated images: 3
Hydrobius subrotundus
 
basileus

  10.03.2019 09:37:37
15.03.2019 05:43:00    #102800
Коментарі: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
10.03.2019
 15.03.2019 06:02:16   Nikolai Yunakov
+
ZoomRelated images: 3
Hydrobius subrotundus
 
basileus

  10.03.2019 09:37:37
15.03.2019 05:43:00    #102800
Коментарі: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
10.03.2019
 15.03.2019 05:44:40   basileus
Можливо це Hydrobius subrotundus, але в базі не можу знайти такий таксон.
ZoomRelated images: 2
Ichneumon
  Доросла особина
Gansucha

  03.11.2018 12:53:54
21.11.2018 23:10:05    #95151
Коментарі: 5
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
03.11.2018 (03.11.2018 12:54:49)
 14.03.2019 18:54:34   Gansucha
Зібралися на спільну зимівлю ?
Якби вдалося виpначити хоч один із них за фото, то вже було б дуже добре ...
ZoomRelated images: 2
Ichneumon
  Доросла особина
Gansucha

  03.11.2018 12:53:54
21.11.2018 23:10:05    #95151
Коментарі: 5
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
03.11.2018 (03.11.2018 12:54:49)
 14.03.2019 17:37:43   Artur S
Здесь 2-3 вида
Zoom
Brachythecium velutinum
 
Polina_Tymkiv

  10.03.2019 22:56:47
11.03.2019 05:50:51    #102652
Коментарі: 1
UA·Rivne·Rivne
лісовий заказник місцевого значен...
10.03.2019
 14.03.2019 13:42:44   yuradrach
Скоріше за все це Brachytheciastrum velutinum (Hedw.) Ignatov & Huttunen.
ZoomRelated images: 18
Amblystegiaceae
 
Rostyslav Yurechko

  05.03.2019 10:39:11
06.03.2019 13:48:17    #102465
Коментарі: 1
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Verkhobuzh
05.03.2019
 14.03.2019 13:11:34   Irene_rw
Cхоже на Palustriella commutata (Hedw.) Ochyra, але не бачу чітко вушок і парафілій не видно... Гляньте на стеблі, можливо є парафілії.
ZoomRelated images: 2
Weissia longifolia
 
Tatjana Sova

  08.04.2018 09:10:40
08.04.2018 17:31:29    #63982
Коментарі: 2
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, балка Калмыцкий яр
08.04.2018
 14.03.2019 12:11:40   Irene_rw
Доброго дня! Звичайно можете. Знайшла у зразку спорофіти, тож це точно Weissia longifolia, якщо зразок стерильнийто визначити до виду не вдалося б.
ZoomRelated images: 3
Pouzolzia hirta
 
Nikolai Yunakov

  27.03.2014 05:03:25
02.12.2018 06:04:51    #95664
Коментарі: 2
ID·West Java
Gunung Tikukur Mt., 35 km SW of B...
27.03.2014 (27.03.2014 05:03:25)
 13.03.2019 08:31:57   Nadiya Sytschak
Pouzolzia hirta (Blume) Hassk. +
ZoomRelated images: 3
Pouzolzia hirta
 
Nikolai Yunakov

  27.03.2014 05:03:25
02.12.2018 06:04:51    #95664
Коментарі: 2
ID·West Java
Gunung Tikukur Mt., 35 km SW of B...
27.03.2014 (27.03.2014 05:03:25)
 13.03.2019 04:13:05   Tatjana Sova
+ Pouzolzia hirta (Bl.) Hassk.
Zoom
Gonepteryx rhamni - цитринець, па...
  Доросла особина
zykovae

  08.03.2019 14:07:54
12.03.2019 16:57:06    #102704
Коментарі: 4
UA·Kyiv·Brovary
08.03.2019 (08.03.2019 14:07:54)
 12.03.2019 18:41:36   zykovae
12.03.2019 20:54:03 - Nikolai Yunakov:
Ух ты! У вас уже бабочки, а у нас пока только "білі мухи" хотя светлячки на солнце уже греются

После нескольких теплых дней существенно похолодало. Ночные температуры сейчас минусовые, днем 4-6 тепла. Бабочки не летят. Впору появится "белым мухам". :)
Zoom
Gonepteryx rhamni - цитринець, па...
  Доросла особина
zykovae

  08.03.2019 14:07:54
12.03.2019 16:57:06    #102704
Коментарі: 4
UA·Kyiv·Brovary
08.03.2019 (08.03.2019 14:07:54)
 12.03.2019 17:54:03   Nikolai Yunakov
Ух ты! У вас уже бабочки, а у нас пока только "білі мухи" хотя светлячки на солнце уже греются
Zoom
Nymphalis xanthomelas - сонцевик ...
  Доросла особина
zykovae

  08.03.2019 14:40:46
12.03.2019 17:00:02    #102705
Коментарі: 1
UA·Kyiv·Brovary
08.03.2019 (08.03.2019 14:40:46)
 12.03.2019 17:53:18   zykovae
Координаты места съемки - 50.504766, 30.749390
Zoom
Gonepteryx rhamni - цитринець, па...
  Доросла особина
zykovae

  08.03.2019 14:07:54
12.03.2019 16:57:06    #102704
Коментарі: 4
UA·Kyiv·Brovary
08.03.2019 (08.03.2019 14:07:54)
 12.03.2019 17:51:15   zykovae
Сейчас добавлю! Я указывал координаты при заполнении данных, но они вероятно не прикрепились.
Zoom
Gonepteryx rhamni - цитринець, па...
  Доросла особина
zykovae

  08.03.2019 14:07:54
12.03.2019 16:57:06    #102704
Коментарі: 4
UA·Kyiv·Brovary
08.03.2019 (08.03.2019 14:07:54)
 12.03.2019 17:30:26   Nadiya Sytschak
Будь ласка, вкажіть координати до своїх світлин.
ZoomRelated images: 2
Cerceris
  Доросла особина
Gansucha

  17.06.2018 13:02:20
31.07.2018 22:23:36    #83692
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
с. Новостав
17.06.2018 (17.06.2018 13:02:02)
 11.03.2019 17:44:32   Gansucha
Це не моє визначення, а своє Ви можете додати самостійно ...
ZoomRelated images: 2
Cerceris
  Доросла особина
Gansucha

  17.06.2018 13:02:20
31.07.2018 22:23:36    #83692
Коментарі: 2
UA·Rivne·Rivne
с. Новостав
17.06.2018 (17.06.2018 13:02:02)
 11.03.2019 17:16:23   Artur S
Это не Cerceris rybyensis. Cerceris sp.
ZoomRelated images: 4
Pleopeltis michauxiana
 
Nikolai Yunakov

  27.04.2018 15:52:19
28.04.2018 00:27:06    #66258
Коментарі: 1
US·Georgia·DeKalb
Decatur, Ira B. Melton Park
27.04.2018 (27.04.2018 15:52:19)
 10.03.2019 16:34:23   Nikolai Yunakov
Erwin Gruber wrote: Right identification is Pleopeltis [polypodioides ssp.] michauxiana, but not Polypodium virginianum.
Best regards
ZoomRelated images: 2
Lentinus arcularius
  Спороношення
Zvenyslava Mamchur

  09.03.2019 13:20:32
09.03.2019 16:32:34    #102589
Коментарі: 2
UA·Lviv·Pustomyty
Відники
08.03.2019
 10.03.2019 15:01:53   zykovae
Nadiya Sytschak, спасибо! За всеми последними номенклатурными изменениями сложно уследить. То, что раньше было полипором (род Polyporus) сейчас разделено на несколько родов.
ZoomRelated images: 2
Lentinus arcularius
  Спороношення
Zvenyslava Mamchur

  09.03.2019 13:20:32
09.03.2019 16:32:34    #102589
Коментарі: 2
UA·Lviv·Pustomyty
Відники
08.03.2019
 09.03.2019 17:56:05   zykovae
Polyporus cf. arcularius
Zoom
Coniocleonus nigrosuturatus
  Доросла особина
Efarilis

  
06.03.2019 20:18:34    #102479
Коментарі: 1
UA·Mykolaiv·Mykolaiv City
Mykolaiv env.
06.03.2019
 09.03.2019 07:46:03   Semyon
Роман, добрый день. Если можно - немного дополнительной информации об этой находке: что за биотоп? экземпляр единственный или их было несколько? Семён
ZoomRelated images: 2
Lixus tibialis
  Доросла особина
als
Lixus (Ortholixus) elegantulus
  
03.10.2010 22:04:07    #17825
Коментарі: 6
UA·Kharkiv·Zmiiv
Сухая Гомольша
25.09.2010
 07.03.2019 22:05:10   Vitis
09.07.2011 00:27:50 - Vitis:
К сожалению,изображенный здесь ликсус не может быть vilis (ндкр.заострены,гтр.изогнута). Это--локальный,но местами многочисленный L. (Ortholixus) elegantulus Boheman,1843. У нас развивается в стеблях обладающих млечным соком видов сложноцветных,особенно -- в Picris hieracioides,на котором,как правило,и ловятся жуки.Правда,существует еще некий L. (O.) tibialis Boh. (указан из Польши,Удмуртии),однако я пока не смог его идентифицировать из массы имеющихся у меня elegantulos-ов.


Помимо неверной трактовки видовой принадлежности этого долгоносика, в цитируемом посте "Picris hieracioides" следует заменить на Hieracium umbellatum (моя ошибка с определением растения), а "Удмуртия" - на "Мещера" (просто описка,память подвела). Я давно знал об этих ошибках, прошу прощения у всех, кто использовал мои неверные данные. Lixus (Ortholixus) cinerascens (elegantulus) на северо-востоке Украины пока не найден, вполне вероятно, здесь и не обитает.
ZoomRelated images: 1
Leucojum vernum - бiлоцвіт весняний
 
Oksana Raldugina

  01.04.2012 13:09:30
07.03.2019 20:25:17    #102500
Коментарі: 2
UA·Cherkasy
Kholodnyi Yar
01.04.2012 (01.04.2012 13:09:30)
 07.03.2019 21:16:46   Oksana Raldugina
Атаманський парк це урочище, що теж відноситься до Холодного Яру. Холодний Яр не в понятті урочища, а вся місцина так називається.
ZoomRelated images: 1
Leucojum vernum - бiлоцвіт весняний
 
Oksana Raldugina

  01.04.2012 13:09:30
07.03.2019 20:25:17    #102500
Коментарі: 2
UA·Cherkasy
Kholodnyi Yar
01.04.2012 (01.04.2012 13:09:30)
 07.03.2019 20:43:05   Nadiya Sytschak
У зв'язаних світлинах різні координати. Тут вказані координати Заповідного урочища "Атаманський парк", а написано Kholodnyi Yar.
Zoom
Leucojum vernum - бiлоцвіт весняний
 
Oksana Raldugina

  
07.03.2019 20:19:27    #102492
Коментарі: 1
UA·Cherkasy
Kholodnyi Yar
01.04.2012
 07.03.2019 20:21:10   Nikolai Yunakov
подтрібно підтвердження дати (відомий тільки рік - 2012) та координат
ZoomRelated images: 2
Cerceris rybyensis
  Доросла особина
Rostyslav Yurechko

  06.08.2015 08:26:32
26.11.2017 08:10:31    #53269
Коментарі: 2
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Підлиська гора
05.08.2015
 06.03.2019 14:03:32   Rostyslav Yurechko
Artur, thank you for identifying!
Zoom
Neovison vison
 
Oksana Raldugina

  13.06.2015 10:41:14
03.03.2019 13:56:16    #102293
Коментарі: 2
UA·Cherkasy·Cherkasy
Мошни
13.06.2015 (13.06.2015 10:41:14)
 05.03.2019 21:07:23   Zinenko
До речі, змія - звичайний вуж.
Zoom
Neovison vison
 
Oksana Raldugina

  13.06.2015 10:41:14
03.03.2019 13:56:16    #102293
Коментарі: 2
UA·Cherkasy·Cherkasy
Мошни
13.06.2015 (13.06.2015 10:41:14)
 05.03.2019 21:06:48   Zinenko
От жеж халепа! Цікаве спостереження!
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ··· 128    »»»
  Query time: 0.853 / 0.853 sec.
Online: Nadiya Sytschak and 26 unregistered users

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.15-0ubuntu0.18.04.1,   MySQL v. 5.7.25-0ubuntu0.18.04.2-log (mysqli).