SignUp
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Catalogue
    < Select taxon > 
Pages: 128    Images: 1...60 (7665)
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ··· 128    »»»
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 22:54:53   Gansucha
Ще раз дякую !!! Якби ще це все помістити у визначники з малюнками )
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 22:18:37   Vitis
Так, на англійському з чорним щитком всі мають бути flavilabris.
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 22:16:56   Vitis
На Ваш розсуд. Взагалі flavilabris трапляється помітно частіше.
У nigra черевце повністю червоне, у flavilabris посередині біля основи більш-менш затемнене.
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 22:10:21   Gansucha
Тепер ясно, роздивився. Тоді, мабуть, треба самицю перенести до роду, бо є ймовірність, що то теж може бути Cantharis flavilabris.
Дякую !
А на англійському сайті, виходить, що всі зображення - Cantharis flavilabris, а не C. nigra - у всіх щиток темний, так ?
А яким має бути черевце у цих двох видів ?
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 21:31:11   Vitis
Так, я бачив ці фото. Певно, на тому сайті ще лишилася плутаниця в номенклатурі, що панувала в англ. літературі донедавна -- https://www.researchgate.net/publication/289965648_On_the_nomenclature_of_Cantharis_nigra_De_Geer_1774_and_C_thoracica_AG_Olivier_1790_Cantharidae_as_used_in_Britain_and_Ireland . Зараз має бути так, як я написав (якщо сам щось нове не прогавив).
Основа щитка самки дещо рудувата, у самця він здається повністю чорним. Вибирайте самі, якщо не згодні )
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 21:13:07   Gansucha
На англійському сайті їх розрізняють (Cantharis nigra та Cantharis thoracica): https://www.naturespot.org.uk/species/cantharis-nigra
Із червоним щитком у них, виходить, Cantharis thoracica.
Єдине, що зрозумів, що тут самець, а на іншому фото самиця, бо різниці у забарвленні щитка на цих двох фото я не помічаю ...
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 20:31:46   Vitis
thoracica = nigra. У nigra щиток, як правило, червоний, іноді вершина затемнена, у flavilabris - чорний, проте не завжди повністю і в подібних випадках бажано дивитися знизу - на колір черевця. Тож не можу впевнено сказати, хто на тому знімку, мені чомусь здається скоріше саме nigra. Фенологічно ці два види дещо віддалені від схожих, обидва зустрічаються разом, найчастіше - в кінці червня - липні.
Нема за що :)
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 19:10:45   Gansucha
Хех, щось зовсім заплутався з ними )
Поясніть дилетанту: в чому відмінність між Cantharis flavilabris, Cantharis nigra та Cantharis thoracica ?
І хто тоді тут: http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=64483
Zoom
Cantharis flavilabris
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 14:32:58
23.03.2019 20:32:22    #103317
Comments: 9
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
04.07.2017 (04.07.2017 14:32:58)
 24.03.2019 18:25:28   Gansucha
Ех, задні гомілки не темні ж.
Дякую !
ZoomRelated images: 3
Agelenopsis potteri
 
Swall

  12.09.2018 15:09:02
24.03.2019 16:17:25    #103389
Comments: 1
UA·Dnipro·Petrykivka
31.08.2018
 24.03.2019 18:19:18   Gansucha
Дата не збігається з exif.
Іще: обєднуйте, будь ласка, фото однієї особини: "Пов'язані зображення (той самий об'єкт): (редагувати)"
Zoom
Viola hymettia
  Flowers
Olga Malygina

  23.03.2019 11:33:41
23.03.2019 18:11:31    #103314
Comments: 3
UA·Zaporizhia
23.03.2019
 24.03.2019 12:54:08   Nadiya Sytschak
Зведено в синоніми :)
Zoom
Polydrusus inustus
  Adult
Gansucha

  04.07.2017 15:05:12
24.03.2019 09:55:49    #103337
Comments: 1
UA·Rivne·Rivne
с. Новостав
04.07.2017 (04.07.2017 15:05:12)
 24.03.2019 12:50:00   Gansucha
Дякую !
Zoom
Viola hymettia
  Flowers
Olga Malygina

  23.03.2019 11:33:41
23.03.2019 18:11:31    #103314
Comments: 3
UA·Zaporizhia
23.03.2019
 24.03.2019 11:41:19   Tatjana Sova
Ясно, спасибо. Тогда из базы нужно убрать V. lavrenkoana.
Zoom
Viola hymettia
  Flowers
Olga Malygina

  23.03.2019 11:33:41
23.03.2019 18:11:31    #103314
Comments: 3
UA·Zaporizhia
23.03.2019
 24.03.2019 10:04:08   Natalya Saidakhmedova
Viola lavrenkoana Klokov - синоним для Viola hymettia Boiss. & Heldr.
http://www.catalogueoflife.org/col/search/all/key/Viola+lavrenkoana/fossil/1/match/1
Zoom
Cantharis livida
  Adult
Olga Malygina

  17.05.2018 09:28:29
24.05.2018 07:54:20    #71769
Comments: 2
UA·Zaporizhia
Zaporizhia
09.05.2018
 24.03.2019 05:10:58   Olga Malygina
Дякую.
Zoom
Cantharis livida
  Adult
Olga Malygina

  17.05.2018 09:28:29
24.05.2018 07:54:20    #71769
Comments: 2
UA·Zaporizhia
Zaporizhia
09.05.2018
 23.03.2019 20:42:12   Gansucha
Більша схожість із Cantharis livida ...
Виду немає в COL, але в Фауні Європи він присутній: https://fauna-eu.org/cdm_dataportal/taxon/50452b45-7e35-4da1-b513-3a66be9c54cc
ZoomRelated images: 2
Corydalis solida
 
Tatjana Sova

  23.03.2019 09:43:08
23.03.2019 11:06:41    #103272
Comments: 3
UA·Kyiv·Kyiv City
Гидропарк
23.03.2019 (23.03.2019 09:05:39)
 23.03.2019 14:28:00   Tatjana Sova
Дякую, колеги! В Києві з цима двома Corydalis, чесно кажучи, у мене завжди проблема, боюсь їх переплутати.
ZoomRelated images: 2
Corydalis solida
 
Tatjana Sova

  23.03.2019 09:43:08
23.03.2019 11:06:41    #103272
Comments: 3
UA·Kyiv·Kyiv City
Гидропарк
23.03.2019 (23.03.2019 09:05:39)
 23.03.2019 13:25:53   Nadiya Sytschak
роз'єднала :)
ZoomRelated images: 2
Corydalis solida
 
Tatjana Sova

  23.03.2019 09:03:51
23.03.2019 11:06:24    #103271
Comments: 1
UA·Kyiv·Kyiv City
Гидропарк
23.03.2019 (23.03.2019 09:05:39)
 23.03.2019 13:17:53   Mazur Lada
Це -Corydalis solidа.
ZoomRelated images: 2
Corydalis solida
 
Tatjana Sova

  23.03.2019 09:43:08
23.03.2019 11:06:41    #103272
Comments: 3
UA·Kyiv·Kyiv City
Гидропарк
23.03.2019 (23.03.2019 09:05:39)
 23.03.2019 13:16:23   Mazur Lada
Це не Corydalis cava, але світлини пов'язані.
Zoom
Mellinus arvensis
  Adult
Mazur Lada

  25.08.2017 10:59:19
17.03.2019 09:46:40    #102931
Comments: 4
UA·Kyiv·Fastiv
Velyka Motovylivka
25.08.2017
 23.03.2019 11:22:02   Mazur Lada
Дякую!
Zoom
Exeristes roborator
  Adult
Gansucha

  02.07.2017 11:36:59
22.03.2019 06:01:26    #103208
Comments: 2
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
02.07.2017 (02.07.2017 10:06:53)
 22.03.2019 16:17:58   Nikolai Yunakov
+
Zoom
Exeristes roborator
  Adult
Gansucha

  02.07.2017 11:36:59
22.03.2019 06:01:26    #103208
Comments: 2
UA·Rivne·Rivne
Новоставське лісництво
02.07.2017 (02.07.2017 10:06:53)
 22.03.2019 16:15:40   Gansucha
Zoom
Cyphocleonus achates
  Adult
Semyon

  30.07.2018 12:51:56
02.08.2018 19:15:22    #83858
Comments: 8
UA·Zaporizhia·Pryazovske
31.07.2013
 22.03.2019 08:41:52   Artur S
Ясно. Я предполагал, что крылья могут быть слаборазвитыми, наверное так и есть. Еще заметил, что в почвенную ловушку попадалось сразу несколько штук, но они там и оставались, не вылетали оттуда.
ZoomRelated images: 2
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  29.04.2017 23:50:09
21.03.2019 16:57:57    #103177
Comments: 4
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 22.03.2019 08:07:42   Artur S
На этом фото - Hyacinthella ? pallasiana, а так чаще наверное кормится на Bellevalia sarmatica
ZoomRelated images: 2
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  29.04.2017 23:50:09
21.03.2019 16:57:57    #103177
Comments: 4
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 21.03.2019 19:57:37   Nikolai Yunakov
Спасибо!
ZoomRelated images: 2
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  29.04.2017 23:50:09
21.03.2019 16:57:57    #103177
Comments: 4
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 21.03.2019 19:52:52   Zhakov
Бельвалия сарматская.
ZoomRelated images: 2
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  29.04.2017 23:50:09
21.03.2019 16:57:57    #103177
Comments: 4
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 21.03.2019 19:45:47   Nikolai Yunakov
Артур, а что за растение не припомните? Может кто-то из ботаников Вам подсказывал?
Zoom
Rhamnusium bicolor
  Adult
Artur S

  04.06.2018 01:52:25
21.03.2019 16:35:33    #103170
Comments: 1
UA·Kharkiv·Kharkiv
Ukraine, KHARKOV REG.,Izum (ZDS s...
30.05.2018
 21.03.2019 19:44:15   Nikolai Yunakov
координаты французские
Zoom
Mantispa styriaca
  Adult
Artur S

  19.09.2018 23:18:23
21.03.2019 16:30:53    #103168
Comments: 1
UA·Kharkiv·Izyum
Ukraine, KHARKOV REG.,Izum (ZDS s...
20.06.2018
 21.03.2019 19:43:24   Nikolai Yunakov
координаты французские
Zoom
Rhamnusium bicolor
  Adult
Artur S

  04.06.2018 02:25:58
21.03.2019 16:35:49    #103172
Comments: 1
UA·Kharkiv·Kharkiv
Ukraine, KHARKOV REG.,Izum (ZDS s...
30.05.2018
 21.03.2019 19:42:23   Nikolai Yunakov
координаты французские
Zoom
Anoplius samariensis
  Adult
Artur S

  19.09.2018 23:15:01
21.03.2019 16:11:43    #103163
Comments: 1
UA·Kherson
S UKRAINE, KHERSON REG., near Str...
26.07.2018
 21.03.2019 19:41:51   Nikolai Yunakov
координаты французские
Zoom
Xylocopa iris
  Adult
Artur S
Xylocopa iris
  19.09.2018 23:15:10
21.03.2019 16:16:11    #103164
Comments: 3
UA·Kherson
S UKRAINE, KHERSON REG., near Str...
23.07.2018
 21.03.2019 19:40:45   Nikolai Yunakov
координаты французские
Zoom
Cyphocleonus achates
  Adult
Semyon

  30.07.2018 12:51:56
02.08.2018 19:15:22    #83858
Comments: 8
UA·Zaporizhia·Pryazovske
31.07.2013
 21.03.2019 19:40:01   Semyon
Вполне могут. Крылья бывают развитыми слабо. Нам кажется, что они нормальны, а там, например, жилки редуцированы или атрофировались структуры скелета, необходимые для полёта. Я его видел в природе много раз, но никогда - летающим. По литературным данным - то же самое. Большинство Cleonini - плохие летуны либо вообще не летают.
Zoom
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  30.04.2017 02:11:58
21.03.2019 17:02:28    #103184
Comments: 2
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 21.03.2019 19:26:11   Artur S
Все исправил, пока разбираюсь.
Zoom
Cyphocleonus achates
  Adult
Semyon

  30.07.2018 12:51:56
02.08.2018 19:15:22    #83858
Comments: 8
UA·Zaporizhia·Pryazovske
31.07.2013
 21.03.2019 19:22:16   Artur S
Наблюдал бегающими по земле, днем. В Крыму и Херсоне видел, как летает Leucomigus candidatus. Но дело в том, что у всех найденных мною Cyphocleonus achates тоже есть развитые крылья. Не могут, же они иметь крылья и при этом не летать? Или такое бывает?
Zoom
Cyphocleonus achates
  Adult
Semyon

  30.07.2018 12:51:56
02.08.2018 19:15:22    #83858
Comments: 8
UA·Zaporizhia·Pryazovske
31.07.2013
 21.03.2019 18:22:19   Semyon
Вы уверены, что видели его летающим?
Zoom
Xylocopa iris
  Adult
Artur S
Xylocopa iris
  19.09.2018 23:15:10
21.03.2019 16:16:11    #103164
Comments: 3
UA·Kherson
S UKRAINE, KHERSON REG., near Str...
23.07.2018
 21.03.2019 17:34:09   Nikolai Yunakov
Вид добавили. Здесь снова сбор из Херсона а Вы поставили Харьков.
Zoom
Brachycerus sinuatus
 
Artur S

  30.04.2017 02:11:58
21.03.2019 17:02:28    #103184
Comments: 2
UA·Zaporizhia
Ukraine, Zaporozhye reg., near Tr...
30.04.2017
 21.03.2019 17:31:23   Nikolai Yunakov
Артур, жуки собраны в Zaporozhye а у Вас выставлен Харьков, а координаты выставили из Франции
Zoom
Xylocopa iris
  Adult
Artur S
Xylocopa iris
  19.09.2018 23:15:10
21.03.2019 16:16:11    #103164
Comments: 3
UA·Kherson
S UKRAINE, KHERSON REG., near Str...
23.07.2018
 21.03.2019 16:44:28   Artur S
Как добавить название: Xylocopa iris? В списке его нет
Zoom
Cyphocleonus achates
 
Artur S

  02.09.2018 21:53:52
21.03.2019 15:42:08    #103160
Comments: 2
UA·Kharkiv
Ukraine, KHARKOV REG., Bezlyudovk...
01.09.2018
 21.03.2019 16:02:04   Artur S
Спасибо, разобрался.
Zoom
Cyphocleonus achates
 
Artur S

  02.09.2018 21:53:52
21.03.2019 15:42:08    #103160
Comments: 2
UA·Kharkiv
Ukraine, KHARKOV REG., Bezlyudovk...
01.09.2018
 21.03.2019 15:48:01   Nikolai Yunakov
Артур, разберитесь пожалуйста с координатами. Вы все поставили не туда
Zoom
Cyphocleonus achates
  Adult
Semyon

  30.07.2018 12:51:56
02.08.2018 19:15:22    #83858
Comments: 8
UA·Zaporizhia·Pryazovske
31.07.2013
 21.03.2019 15:36:34   Artur S
Этот вид лучше искать с конца августа и до середины сентября.В Июне и Июле мне жуки почему-то не попадались.
Нужно ставить почвенные ловушки, много. Жуки активны днем и в вечерние часы, бегают по земле и летают.
Zoom
Mellinus arvensis
  Adult
Mazur Lada

  25.08.2017 10:59:19
17.03.2019 09:46:40    #102931
Comments: 4
UA·Kyiv·Fastiv
Velyka Motovylivka
25.08.2017
 21.03.2019 08:27:18   Artur S
Это не Crabro, самка Mellinus arvensis (Linnaeus,1758)
Zoom
Argiope chloreis
 
als

  07.01.2018 09:49:40
01.12.2018 14:48:18    #95573
Comments: 1
TH·Krabi
Ao Nam Mao
07.01.2018 (07.01.2018 09:49:40)
 19.03.2019 21:16:34   als
Argiope chloreis
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Fructification
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Comments: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 19.03.2019 15:27:07   Tatjana Sova
Добре, нехай будуть обидва визначення, адже в мене немає підстав не довіряти З. Косинській. Нехай мікологи розбираються.
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Fructification
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Comments: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 19.03.2019 04:34:37   Tatjana Sova
На додатковому фото одне з плодових тіл, зображених на основному фото. Я не проти, питайте будь ласка.
ZoomRelated images: 2
Vipera berus
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Comments: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 18.03.2019 21:11:51   Олександр Гриб
Перенести до роду Vipera?
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Fructification
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Comments: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 18.03.2019 20:02:15   Gansucha
Вибачте, але я не помічаю схожості між цими плодовими тілами.
Якщо не проти, іще перепитаю в фахівців ...
ZoomRelated images: 8
Betula humilis
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Comments: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 15:37:53   Nikolai Yunakov
Ok. Just make sure you are uploading files with standard names. Otherwise, use the auto-rename tool in your Photo application like FastStone to change long Cyrillic names to short names containing digits and Latin letters
ZoomRelated images: 8
Betula humilis
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Comments: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 15:32:59   Rostyslav Yurechko
Thank, I understand. Such a situation with the names of the photos was during 2015-2017 years. Last years I haven't named the photos.
ZoomRelated images: 2
Sarcoscypha coccinea
  Fructification
Yulia Grokhovska

  01.01.1980 00:00:08
17.03.2019 21:06:50    #102972
Comments: 2
UA·Rivne·Rivne
village Shpaniv, Pavlivshchyna fo...
17.03.2019
 18.03.2019 14:43:20   Yulia Grokhovska
Змінила визначення на "швидше за все" :)
ZoomRelated images: 3
Chrysoperla lucasina
  Adult
basileus

  17.03.2019 21:31:26
17.03.2019 20:02:00    #102957
Comments: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
17.03.2019
 18.03.2019 14:39:17   Nikolai Yunakov
+
ZoomRelated images: 3
Chrysoperla lucasina
  Adult
basileus

  17.03.2019 21:31:26
17.03.2019 20:02:00    #102957
Comments: 2
UA·Zakarpatska·Vynohradiv
смт.Королево
17.03.2019
 18.03.2019 14:37:19   basileus
Додайте будь ласка таксон Chrysoperla lucasina (Lacroix, 1912).
ZoomRelated images: 2
Vipera berus
 
Олександр Гриб

  08.03.2019 10:50:35
14.03.2019 20:32:20    #102781
Comments: 5
UA·Khmelnytskyi·Polonne
Околиці смт Понінка, Полонське л-...
08.03.2019
 18.03.2019 13:34:56   Zinenko
За фото майже неможливо визначити. Так само як і не за фото часто не можна. Можна скласти уявлення про популяцію - до кого вона ближча, інколи якщо трапляються виразні особини, то можна їх класифікувати з впевненістю. Але для цього треба лусочки рахувати.
ZoomRelated images: 8
Betula humilis
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Comments: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 13:22:27   Nikolai Yunakov
Hi, Rostyslav,
the photos you are talking about have inappropriate names, to be exposed by the system. Nevertheless, they are physically on server HDD. Please do not rename photos by names like
"золочівка золоч рай 10.05 (3)0.JPG"
"верхобузьке болото (8)0.JPG ( болото (8)0.JPG)
atc.

The best way is just live the file names as is.
ZoomRelated images: 8
Betula humilis
 
Rostyslav Yurechko

  11.06.2017 13:51:54
24.09.2017 19:53:00    #45991
Comments: 4
UA·Lviv·Zolochiv (LVI)
Верхобузьке болото
11.06.2017
 18.03.2019 12:25:20   Rostyslav Yurechko
Dear friends.
A part of the photo of Betula pendula has disappeared forever also. The photos are continuing getting lost.
ZoomRelated images: 5
Cynips quercusfolii
 
Ekaterina Kalashnik

  09.11.2015 14:49:34
17.03.2019 21:54:12    #102977
Comments: 2
UA·Kherson·Kherson
Дубки
09.11.2015 (09.11.2015 14:49:34)
 18.03.2019 11:15:46   Nadiya Sytschak
Так, але цей вид продубльований на інших світлинах з цього локалітету.
http://www.ukrbin.com/show_image.php?imageid=102991
ZoomRelated images: 5
Cynips quercusfolii
 
Ekaterina Kalashnik

  09.11.2015 14:49:34
17.03.2019 21:54:12    #102977
Comments: 2
UA·Kherson·Kherson
Дубки
09.11.2015 (09.11.2015 14:49:34)
 18.03.2019 10:03:31   zykovae
На этом фото и связанных с ним снимках, помимо галла Cynips quercusfolii Linnaeus, 1758, присутствуют галлы
Neuroterus quercusbaccarum (Linnaeus, 1758), Cynipidae. Они более мелкие и уплощенные.
ZoomRelated images: 3
Mycena galericulata
  Fructification
Tatjana Sova

  05.11.2018 11:07:13
06.11.2018 06:38:39    #94148
Comments: 5
UA·Luhansk·Luhansk City
Луганск, парк Горького
05.11.2018
 18.03.2019 08:53:26   Tatjana Sova
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ··· 128    »»»
  Query time: 0.844 / 0.844 sec.
Online: 34 unregistered users

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.15-0ubuntu0.18.04.1,   MySQL v. 5.7.25-0ubuntu0.18.04.2-log (mysqli).